Sunday 8 July 2012

NEW LIFE ^_^

Hai hai semuaa and Assalamualaikum .. Aku dapat rasakan yg korg semua konpem bosan kan isik tgk kat DASHBOARD jekk mesti ade blog kuning aku ..Konpem kan bosan ??? haha .. Aku lagi bosan tuh sebab rini aku byk sgt TERupdate entri baru jek .. Muahaha :DD Alahai tk luak mane pun kan setakat tgk jekk .. Kalau rajin komen sekali yeah !! haha .. Jaat ?? tk sgt laa saje je nk manje2 gan korg .. huhu .. Peacee ! :D

Haish agak lame jugak laa aku tinggal kan blog kuning aku nie kan kan .. Bile on jek blog .. Hamboi bersawang .. Penat den nk kemas kan .. Fuhh *berpeluh* hihi .. 

Emm , aku bukan sengaje nk tggal kan blog aku nie lelame .. *sorry ye blog syg*  haha .. Al-mklum laa , aku baru jek daftar msuk sem baru .. Sem 4 la kate kann .. So mcm2 laa aku kene dok buat itu ini ,, Haishh susa juga bile dah jadi senior nie kan kan .. Muahaha :DDD 

Jadi , baru petang nie laa free sikit nak update blog laa , join segmen GA and so whatever laa .. Maaf ye blogger blogger lain sebab aku dah lame tk BW kat korg pnye blog .. Haishh rinduu laa kat korg .. Muaahh :'')

Okay , aku rase dah lari jauh jek gan topik aku nie .. Tu la kan perempuan bile dah start b'cakap haa menaip kemain panjang lebar lagi kan .. haha .. Well perempuan kan so lelaki kene laa terima seadanya .. peacee !! :P NEW LIFE ?? Ape tuh tetibee jek nak new new new .. hihi , okay just nak kongsi kan kt blogger lain yg sekarang aku dah masuk pun SEMESTER 4 .. Wahh , dah akak akak laa aku nie .. Kene laa tunjuk baik sikit kt adik junior yee .. haha .. Rase mcm takot jek nak hadapi sem nie .. Maklum laa result sem 3 pun tk gempak sgt but still okay lagi alhamdulillah laa ~ 

Sem nie aku ade misi aku sendiri .. Nak thu ape diaa ?? haa , jeng jeng jeng .. Aku nak sem nie aku nk improve English aku sbb aku nie slow sikit pasal cakap2 mat salleh nie .. haha ..Pointer aku jatuh sikit pun  sbb bi aku lemah .. Lecturer ade advise , pointer aku okay cume kne asahkan lagi bi aku tuh .. Only bi jekk yg buat aku jadi masalh sikit .. Subjek lain okay aku bole score .. So tu sbb sem ni insya'allah aku akn try sebaik mungkin tok asahkan lagi improvekan lagi aku pnye English tuu .. hihi .. 

Lepas tuh aku nak dapat kan 4flate for this sem .. Insya'allah .. aku akn buktikan kt semua org aku bole buat .. Yg penting kite kene usaha kan .. :') Selebihnye kite berdoa bertawakal dan redha .. 

Aku tk nak lagi main main tok sem nie .. Dah bape sem aku enjoy sane sini tp result mcm tuh juga kan .. So now , aku try tok study lebih .. Jenjalan lepak lepak bole tapi tk selalu laa .. Kalau 24 hours nak stdy mak ai bole tepu pale otak aku nie .. hahaha :P

Pape pun doakan aku okeng ! :) tengss sudi bace entri aku nie yee ~ 

2 comments: