Friday 23 November 2012

Segmen Follow @ Add by HudaHud Season 2

Assalamualaikum si cantik dan si hensem :D
Wah, dah lame juga ye saya tinggal kan blog biru nie . Dok chipsmore je . Hehe . Al-maklum lah student lagi kan sudah semestinye busy dgn asgment, kuiz test dan sebagai nye . Baru2 nie, final . Alhamdulillah boleh jawap . Tapiiiiii ade juga yang tk boleh . Saya hanye boleh bertawakal dan berdoa agar org yg menanda kertas saya tu lembut hatinye . Amin :') 

Okay, tutup cerita pasal exam kuiz test semua . Kite move story lain pulak . Okay kali nie saya nk join 1 segmen yg dianjur kan oleh kawan kolej saya sendiri . Saya tahu pun dari TWITTER td . huhu  

Nevermind

Finas oh Finas , on jek blog mesti nk join segmen kan :D Haish .  Takpe lah sekadar mencuba nasib tk salah kan :) Sesape yang nk join meh click je banner bawah nie k




3 comments:

  1. hehehe..ayu dtg dr segmen yang sama...

    ReplyDelete
  2. bw dri segmen sama..^_^

    http://cikque90.blogspot.com/2012/11/segmen-follow-add-by-hudahud-season-2.html

    ReplyDelete
  3. reena singgah sini..dr segmen yg sama..:)

    http://shazreena-reena.blogspot.com/2012/11/segmen-follow-add-by-hudahud-season2.html

    ReplyDelete