Friday 3 August 2012

NEW HEADER ^_^

Hai hai ketemu lagi ye kite di blog .. Muahaha :DD ..  Sebelum tuh korg dah bace lom post aku yg nie ?? A LETTER ?? 
P/s : Kalau belum sila lah bace dulu ye lalink ku .. hihi ..

Okay aku just nak cakap jek yg blog aku ni dah di tukar kan pakaian nya .. hihi .. Maklum laa kite sebgai manusia pun mesti nk tukar baju selalu kan kan .. So blog pon cm tuh jugak .. Aku yakin follower akan bosan bile dok tgk background yg same jek kan ..  So atas sebab itu la aku try tukar baju blog aku nie .. hehe .. Sambil tukar baju aku pun tukar la sekali header nye .. Tengss kat kawan aku , HUDA sebab sudi tolong aku buat header nie yee .. Bab2 header mmg aku pas kat kau la yeah ! hohoho .. :P 

Kepada sesape yg dah tgk blog baru aku nie , pless tggl kan jejak yeah .. Kalau yg baru nie pada korg rasa tk cantik ke ape ke , sila advise me okay .. insya'allah aku akn buat lagi baik dari yg ini .. ^_^

2 comments: