Saturday 23 June 2012

BAHAGIA oo BAHAGIA , BERSYUKUR

Assalamualaikum my lovely blogger .. Selamat malam , ehhh ! selamat pagi sumee .. hehehe , skrg jam mnunjukkan 02.50 am .. Mata aku still tk ngtok lagi .. Tk ngtok pun ade sbb .. 
hihi .. Aku p'caye ada antara korg mesti tk tido lagi kan kan ?  betul tk ?? Lagi2 blogger LELAKI .. mne tk nye sekarang kan musim EURO konpem skrg gah melekat kt tb .. Hahaha .. btw , go Spain goo !!! kasi mmuah skit kt Spain .. *padahal tk minat bola layankn jek laa* hihi :D

Okay , blogger yg dah bka blog aku msti dah bace tajuk nye kan kan ..  " Bahagia Oh Bahagia " hehe .. Kamu semua nk thu tk kenapa tetibe aku rase bahagia sesangat .. Haaa , sbb nyee smpai skrg aku still lagi bersekaip b'same cinta hati aku .. Akhirnye dapat juga aku tatap mke nye slpass bpe mggu kiteorg jrang cntct .. hihi , Bkn dapat tatap mke jee , dapat dgr sore lagi aw .. Tetibe jek si dia wt super saver .. Sesape yg gne MAXIS , mereka paham laa ape tuh super saver a.k.a SS .. huhu .. 

Aku bersyukur sesangat even sblum ni ade skit salah paham tp alhamdulillah , sume nye kembali mcm dulu .. Aku harap kegembiraan aku ni tk berakhir tok malam nie jek .. Hopefully , kegembiraan aku nie akn ttp gembira smpai akhir hayat aku .. Insya'allah .. 

Soryy laa , entry pg ni sikit jeek .. hehe , juz nk share kt blogger lain yg aku hepi sekarang .. tk salah kan ?? Sesape yg b'minat nk bace , okayy teruskan membace .. Sesape yg tk minat nk m'bace aku hargai sgt korg ade juga rase nk singgah blog aku nie ..hehe , kasi lOve sikitt .. ♥♥ *sikit jee yg lebih tok org t'sayang plak*  hehe


Rajin2kan laa tggl kan jejak di cbox okay ! :D 
Salam perkenalan ..

No comments:

Post a Comment