Thursday 14 June 2012

♥ Awok yg Saya Pilih ♥

Assalamualaikum dan selamat malam .. Ini entry aku yg ke dua bagi malam nie .. Eh bukan malam lagi laa dah pagi punn .. Dah kol 12.20 am Fienas oi .. hihi .. 

Haish nampak bebenor aku bosan kan , hihi .. smpai bole buat story lagi kan kan .. Macam biase post td aku terjumpa pic aku time dapat award now aku terjumpa pula pic niee .. Wah nmpk mesre gituu !! hehe 
Kamu semua nak tgk ke pic tuh ? nak ?? okay jum jum aku tunjuk kan pic tuh .. 


Ha ini laa pic nyee , sweet tk ? sweet kan kan .. time nie kiteorg belum in relationship lagi .. tpi tk sangka pulok kiteorg bole pakai baju color same *itam* gituu ^_^ nampak disitu jodohnye kan ! :D aku gan si dia pada mulenye hanyalah kawan sekelas semata mata .. rapat tu tak sgt laa . sbb kiteorg jarang tegur .. hihi , yg tk bole bla si dia nie pemalu org nyee .. alalaaa , awok so sweet ~ tu aku tk berani nak tegur + aku pun malu jugak .. haha , tapi entah la cm nk di buat cerita aku dapat group yg same tok buat asgment *statistics* so kiteorg pun buat la same2  .. Dari situ la kiteorg mula contact each other .. hihi 

Alhamdulillah tk lame selepas tuh kiterog mula la together sampai la sekarang .. Bak kate org tua "ade jodoh tk kemane laa " aku tk sngka yg dulu pernah jd kawan pernah sekelas .. sekarang dah jadi my hubby .. aku sayang sesangat kat dia .. mmuuaahh ♥♥♥

Without you my days are "Sadday,"Moanday, "Tearsday, "Wasteday, "Thirstday, "Fightday", and "Shatterday"

~Salam dari Fienas~


No comments:

Post a Comment